Ogłoszenie rekrutacyjne
„Alwernia” S.A. z siedzibą w Alwerni poszukuje kandydatki do pracy
na stanowisku:
Asystentka Prezesa Zarządu
Główne zadania :
- Prowadzenie kalendarza spotkań
- Koordynacja i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- Przygotowywanie w języku angielskim korespondencji oraz prezentacji
- Przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do spotkań i konferencji
Wymagane kwalifikacje :
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- prawo jazdy kategorii B
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- szeroko rozumiana chęć do życia
- mile widziane doświadczenie w zakresie koordynacji prac biura zarządu
- znajomość obsługi programów Microsoft Office
- duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- kreatywność i orientacja na sukces
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- sumienność, obowiązkowość i dokładność
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu działania, możliwość realizacji własnych pomysłów, szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, zdjęcie) z dopiskiem „Rekrutacja – Asystentka Prezesa Zarządu” w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, na adres:
„Alwernia” S.A.
ul. K.Olszewskiego 25
32-566 Alwernia
e-mail: nop@alwernia.com.pl
W dokumentach należy dopisać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Oświadczamy, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne wykorzystywane będą jedynie na potrzeby procesu rekrutacji i nie będą przechowywane po jego zakończeniu.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
14.08.2014